Sepet

Sık Sorulan Sorular

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Ürünlerimiz satıcıların uygun gördüğü kargo firması ile gönderilecektir.

1.    Ürün detay sayfasında yer alan “Teslimat Bilgisi” alanından ürünün en geç ne zaman kargoya verileceği bilgisini görebilir, ürünü satın aldıktan sonra ise Siparişlerim sayfasından ürünün ne zaman kargoya verileceği bilgisine ulaşabilirsiniz.

Kargom gecikti, ne yapabilirim?

1. Siparişiniz kargoya verildikten sonra geciktiyse, bu durum kargo firması ile ilgilidir. Kargo firması ile iletişime geçerek probleminizi çözebilirsiniz. Kargo firmalarına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.

          Yurtiçi Kargo   

:

        444 99 99

          Aras Kargo

:

        444 25 52

          MNG Kargo

:

        444 06 06

          PTT Kargo

:

        444 17 88


 2.    Siparişiniz mağazanın belirttiği sürede kargoya verilmediyse, “Mağazaya Soru Sor” alanından mağazayla iletişime geçerek siparişinizin durumunu öğrenebilir veya Canlı Destek’ ten bize ulaşabilirsiniz.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

1.    Eğer mağaza siparişinizi onaylanmadıysa siparişlerim sayfasından İptal Et butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

 

2.    Eğer mağaza siparişinizi onayladıysa siparişlerim sayfasından İptal Talep Et butonuna tıklayıp çıkan formu doldurarak iptal talebinde bulunabilirsiniz.

 

3.    Eğer mağaza siparişinizi kargoya verdiyse iade sürecini başlatmanız gerekir. Siparişlerim sayfasından İade Et butonuna tıklayıp adımları takip ederek aldığınız ürünü iade edebilirsiniz.

İptal, iade ve değişimle ilgili detaylı bilgilere site haritasından ulaşabilirsiniz.

 

Aldığım ürün kargoya verildi fakat siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

1.    Ürün kargoya verildiği için iade sürecini başlatmanız gerekiyor. Siparişlerim sayfasından İptal Et butonuna tıklayın ve “Ürünü teslim almadan kargo görevlisine iade ettim” seçeneğini işaretleyin.

 

2.    İade talebinizi oluşturduktan sonra mağaza kargo firmasıyla iletişime geçip siparişinizi geri çekecektir. İade talebi oluşturduğunuz halde sipariş size ulaşırsa, ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz.

 

İade talebim mağaza tarafından reddedildi, ne yapmam lazım?

1. Mağazanın iade talebinizi hangi sebeple reddettiği önemli. Ürününüz mağazaya ulaşmamış olabilir veya aldığınız ürün iadeye uygun olmayabilir. Mağazanın talebinizi hangi sebeple reddettiğini İptal/İade/Değişim sayfasından görebilirsiniz. Aynı zamanda size konuyla ilgili bilgilendirici e-posta gönderiliyor.

2. Mağaza tarafından belirtilen sebep size yeterli gelmesiyse "Mağazaya Soru Sor" alanından mağazayla iletişime geçebilirsiniz. Mağazayla iletişim kuramadıysanız veya iade talebiniz geçerli bir sebeple reddedilmedi ise destek@yedeko.com e-mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Kupon kullandığım alışverişimde ki ürünü iptal / iade ettim. Kupon tekrar hesabıma yüklenecek mi?

1. Siparişiniz geciken kargolama statüsüne düştüyse ve siz bu sebeple aldığınız ürünü iptal / iade ettiyseniz, alışverişinizde kullandığınız kupon otomatik olarak hesabınıza yüklenir. Ürünü başka bir sebeple iptal / iade ederseniz kuponunuz hesabınıza tekrar yüklenmez. Sepetinizdeki bütün ürünleri iade ederseniz, alışverişinizde kullandığınız kupon hesabınıza yeniden yüklenir. Kısmi iadelerde kupon hesabınıza tekrar yüklenmez.

2. Yukarıda belirtilen durumlar Zincir Kupon Kampanyası için geçerlidir. Diğer kampanya ve kupon prosedürleri için destek@yedeko.com e-mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Kuponum hesabıma yüklenmedi, neden?

1. Kuponun hesabınıza yüklenmesi için siparişiniz elinize geçtikten sonra Hesabım > Siparişlerim sayfasından “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayarak alışverişinizi tamamlamanız gerekiyor.

2. Alışverişinizi tamamladığınız halde kuponunuz hesabınıza yüklenmedi ise sistemde bir hata oluşmuş olabilir. Canlı Destek’ten bizimle iletişime geçebilirsiniz.

3. Yukarıda belirtilen durumlar Zincir Kupon Kampanyası için geçerlidir. Diğer kampanya ve kupon prosedürleri için Canlı Destek’ten bize ulaşabilirsiniz.

Kampanyanın geçerli olduğu kategorileri nereden görebilirim?

1.Kampanyanın anlatıldığı sayfanın en altında yer alan “Sıkça Sorulan Kampanya Soruları” içerisinde kampanyanın geçerli olduğu kategorileri görebilirsiniz. Hesabınızdaki kuponların geçerli olduğu kategorileri ise Hesabım > Kuponlarım sayfasından görebilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabiliyor muyum?

1. yedeko.com.tr’de kapıda ödeme seçeneği bulunmuyor.

Faturam ürünle birlikte gelmedi, ne yapmam lazım?

1. “Mağazaya Soru Sor” alanından mağaza ile iletişime geçip faturanızı talep edebilirsiniz. Mağazadan dönüş olmazsa destek@yedeko.com e-mail adresinden bize ulaşın.

Ürünle ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?

1. Ürün detay sayfasının alt kısımlarında ürünle ilgili açıklama yer alıyor. Daha detaylı bilgiler öğrenmek istiyorsanız Mağazaya Soru Sor alanını kullanabilirsiniz